Flying Free

Els alumnes de 2n es converteixen en agents de viatges

Aquest curs 2019-2020, 2n ESO de l’Institut Sant Pol ha iniciat el treball per projectes amb FLYING FREE, un projecte de l’àmbit lingüístic en el qual el nostre alumnat s’ha convertit en Agent de viatges. El projecte es va iniciar amb una xerrada inicial per un professional de l’agència Valua Travel on es va introduir els alumnes al món dels viatges organitzats. A més, també s’ha comptat amb la col·laboració de Day Dreams.

Un cop a l’aula, els alumnes s’han organitzat en equips de treball per preparar una estada per a turistes de tipologia diversa, que venen una setmana de vacances al Maresme des de diferents països europeus. Els alumnes han après a cercar informació i escollir les millors opcions de transport, allotjament i activitats d’oci. Entre els productes a realitzar, han hagut de fer un vídeo promocional, un flyer o infografia on s’havia de sintetitzar la informació del viatge i una exposició oral en anglès per donar-lo a conèixer als companys. A més, els alumnes s’han endinsat en el món publicitari per crear logotips i eslògans per promocionar les seves estades. Per grups han preparat diferents tipus d’estades a partir d’un sorteig fet a l’aula: culturals, lingüístiques, gastronòmiques, esportives i romàntiques.