Família-Escola una bona xarxa

Continuem l’espai per a famílies, amb una segona sessió anomenada “Família-Escola una bona xarxa“, es durà a terme el dimarts 31 de gener a les 18:00 de la tarda a una aula de l’institut. En aquesta ocasió la sessió la portaran a terme dos dels psicopedagogs de l’institut, l’Ivan de Fez i la Roser Solé.

Entenem la Comunitat Escolar com una organització, un sistema, en què tots els seus membres, pares, mares, famílies, alumnes, direcció, docents, orientadors i personal no docent, es troben vinculats. Entre tots aquests membres hi ha unes dinàmiques i uns ordres que si els coneixem i en prenem consciència, ens poden facilitar estar en harmonia aportant una imatge d’ordre i estructura la qual és imprescindible perquè es doni el procés educatiu de manera equilibrada.

Per tant, quin és el lloc de cadascú? Com ens podem situar totes i cadascuna de nosaltres per tal d’afavorir el benestar i el procés d’aprenentatge dels nostres fills i filles i dels nostres alumnes. Com ens relacionem família i escola?

Un taller en què pretenem mirar els ordres i el lloc de cadascú per tal d’afavorir climes de convivència positius, on les emocions i els valors que neixen són la confiança, l’acollida, el reconeixement, el respecte a la diferència, l’agraïment, l’admiració i la possibilitat que l’institut sigui una comunitat, una escola viva i dinàmica on els docents i els alumnes són investigadors i creadors de la realitat.

Pensem que serà molt interessant i us engresquem i us convidem que assistiu i us inscriviu a través d’aquest formulari. Les respostes ens ajudaran a decidir l’espai necessari i més adequat.