Estratègies de comunicació i escolta

Continuem l’espai per a famílies, amb una tercera sessió anomenada “Estratègies de comunicació i escolta“, es durà a terme el dimecres 19 d’abril a les 18:00 de la tarda a una aula de l’institut. En aquesta ocasió la sessió la portaran a terme dos dels psicopedagogs de l’institut, l’Ivan de Fez i la Roser Solé.

Com ens comuniquem amb els nostres fills i filles o amb els i les nostres alumnes? Què ens estan dient quan no diuen? Soc capaç de transmetre’ls allò que pretenc? I de captar i interpretar correctament els seus senyals?

La comunicació va molt més enllà de les paraules. És un joc fascinant i complex de percepcions, propostes i interpretacions. La família, la classe o l’institut són sistemes, i a cada un d’ells la comunicació, amb les seves pròpies regles i particularitats, té una importància cabdal. La comunicació hi és sempre que hi ha interacció i aquesta pot generar problemes o facilitar la seva resolució; d’aquí la importància de crear les bases i els espais perquè la comunicació pugui tenir lloc de manera fluida, tranquil·la i eficient.

Pensem que serà molt interessant i us engresquem i us convidem que assistiu i us inscriviu a través d’aquest formulari. Les respostes ens ajudaran a decidir l’espai necessari i més adequat.