EL PATI QUE ES MOU es presenta al concurs HACK THE SCHOOL

el pati que es mou

Finalment ja hem enllestit i presentat el projecte EL PATI QUE ES MOU al concurs HACK THE SCHOOL organitzat per la Fundació Jaume Bofill.  La provisionalitat física del nostre espai, els pocs recursos econòmics i el fet que tenim un centre on el pati es mou i on les persones que s’hi troben s’hi volen sentir com a casa, han estat tres fets que ens han portat a viure el projecte com una gran oportunitat de crear quelcom que no és massa convencional. Aquest ha estat el gran premi d’aquest projecte, un salt endavant en la concepció dels espais escolars, fent que la seva mobilitat en tot moment acompanyi i aculli a les persones. Felicitar molt efusivament a l’alumnat que hi ha participat incitant aquest projecte, a partir de la comissió de patis i a tothom qui d’alguna manera hi està participant per què aquest projecte arribi a bon port.

Gràcies a tota la comunitat educativa de l’Institut de Sant Pol de Mar.