El Guinyol 1r ESO

Els alumnes de 1r d’ESO ja han acabat el projecte del GUINYOL.

L’alumnat ha treballat amb escreix en la creació dels titelles i decorats, la banda sonora i el guió per crear una sèrie d’espectacles de titelles que representaven contes populars infantils amb un toc d’invenció pròpia, fent ús de la seva creativitat.

Aquests diferents espectacles han estat representats i avaluats en directe amb bons resultats. Alguns espectacles han estat escollits per ser representats als nens i nenes d’infantil de l’Escola Sant Pau amb una gran acceptació.

L’equip docent ens sentim orgullosos una vegada més del treball realitzat per l’alumnat!