Dia Europeu de l’Esport Escolar

Avui, 29 de setembre de 2017, alumnes i professors de l’Institut de Sant Pol de Mar hem participat al Dia Europeu de l’Esport Escolar. Es tracta d’una iniciativa de La Comissió Europea, que aposta per un esdeveniment contra la pandemia d’inactivitat del menor a Europa, i a la qual hem volgut adherir-nos, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Pol de Mar.

Amb l’objectiu de divertir-nos i de jugar junts per a promoure l’activitat física i la salut, al llarg de tot el matí hem jugat partits de voleibol, ultimate frisbee i shootball a la platja. Ens ho hem passat molt bé!

Us deixem un enllaç a la pàgina Deporte para la Educación y la Salud, i un recull de fotografies de la Jornada.

Salut!