Concurs Logo de l’Institut

8. EXPOSICIÓ
  9. RESOLUCIÓ FINAL

1. PARTICIPANTS I CATEGORIES

Podrà participar en aquest concurs tot l’alumnat matriculat al centre.

2. TEMÀTICA

Disseny d’un logo representatiu del centre seguint les característiques següents:

• Senzill
  • Creatiu
  • Tret identificatiu del centre

3. TÈCNICA

Es podrà utilitzar qualsevol tipus de tècnica (llapis, ceres, aquarel·la, tempera, etc…).
La mida màxima del disseny del logo serà com a màxim d’un DIN A5 (meitat d’un foli).

4. PRESENTACIÓ

El dibuix anirà signat amb un pseudònim. Junt al dibuix hi haurà un sobre tancat amb el mateix pseudònim escrit (agafat al dibuix). Dins haurà de contenir les següents dades de l’autor/a:
Nom i cognoms
Edat i curs escolar
Correu electrònic
Els dibuixos es podran presentar a l’Institut (a consergeria) o a les professores de Visual i Plàstica del 6 al 24 de Maig.

5. JURAT

El jurat estarà format per tres membres: Tres professors/es de l’Institut. La decisió del jurat serà inapel·lable i es farà pública durant la primera setmana del mes de juny a la web de l’Institut. Així com també s’anunciarà personalment al/la guanyador/a.

6. PREMIS

3r premi → xec valorat en 15€ per gastar en material escolar a l’Ona
2n premi → xec valorat en 20€ per gastar en material escolar a l’Ona
1r premi → xec valorat en 25€ per gastar en material escolar a l’Ona

El 1r premi serà l’escollit per ser el logo oficial de l’Institut sempre que el jurat ho consideri adequat.
El premi podrà quedar desert si el jurat ho considera oportú.

7. LOGO

L’Institut es quedarà tots els drets del logo guanyador.

8. EXPOSICIÓ

Els logos seleccionats s’exposaran a l’Institut durant el mes de Juny.

9. RESOLUCIÓ FINAL

El fet de participar en aquest concurs implica la total acceptació de les bases.
El premi podrà quedar desert si el jurat ho considera oportú.