CdA de la Vall de Boí

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Itinerari Científic + 1r de Batxillerat científic i tecnològic al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí.

Després de tres de dies de treball de camp al camp d’aprenentatge de la vall de Boí, tornem a Sant Pol de Mar amb nous aprenentatges i experiències.

Els alumnes de 4t d’ESO han analitzat el riu Noguera de Tor per tal de valorar el seu estat de salut, han comprovat in situ si el parc nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici és un entorn adequat per a la ubicació de l’os bru, i també han valorat quina és la parcel·la més adequada per a la construcció d’un alberg.

Els alumnes de 1r de batxillerat han calculat la biomassa d’un bosc com a recurs energètic, també han visitat el parc nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici amb la idea d’analitzar la perdi lloseta de les allaus i la duresa de la vida a alta muntanya en general, i finalment, mentre uns alumnes analitzaven els processos fotosintètics en les plantes, els altres valoraven el risc d’inundabilitat del Noguera de Tor amb l’ajuda d’un teodolit.