Banc de Sang i de Teixits

Iniciem un cop més el Servei Comunitari a 4t d’ESO i ho fem amb la visita al Banc de Sang i de Teixits. No cal que us diguem que la visita ha estat molt enriquidora i interessant!

L’objectiu del servei és fer difusió i col·laborar amb diferents tasques de la campanya de donació de sang que hi haurà a Sant Pol el dia 25 de gener i el 9 maig. Una de les accions que haurà de dur a terme l’alumnat és el disseny del logo i l’eslògan de la campanya.

Aquest és un dels 7 projectes d’aquest curs entre els quals l’alumnat ha pogut triar per prestar el servei. La finalitat és donar-los l’oportunitat de poder desenvolupar la competència social i ciutadana, afavorint una actitud crítica i compromesa davant la societat, per tal d’esdevenir membres actius en una societat catalana democràtica i participativa.