3ESO a Cambrils

Els dies 14, 15 i 16 de juny, l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut ha gaudit de tres dies de lleure i de moments compartits al càmping La Llosa de Cambrils, a Tarragona, al port i la platja de Calafat i a Port Aventura.

Han estat tres dies intensos de sol i calor en els quals l’alumnat de 3r ESO ha conviscut en un entorn diferent a l’habitual, ha après i s’ho ha passat bé amb activitats culturals a Tarragona, aquàtiques al port de Calafat (Ametlla de Mar) i lúdiques a Port Aventura.

Han estat unes colònies molt esperades després de molts mesos de pandèmia, en un curs, el 2020/2021, del tot atípic.