1rs i 4ts a la COPA CANGUR 2020!!!

Dins de les activitats per promoure l’excel·lència matemàtica del nostre alumnat, hem participat amb 2 equips a la Copa Cangur 2020. quedant classificats en 1r i 4t lloc d’entre els 18 equips participants.

És una activitat de resolució de problemes que promou el treball en equip entre alumnes de 2n i 3r d’ESO.

L’equip classificat en primer lloc ha guanyat una plaça a la final catalana que es celebrarà el 5 de març a la Torreta de Montmeló. Allà estarem, en representació de l’institut, gaudint un cop més de l’excel·lència en motivació, ganes i dedicació!

Felicitats nois i noies i gràcies per un matí tan intens i interessant!