Un regal per tu 1ESO

Des de Música vam plantejar un projecte en col·laboració amb Tecnologia: Un regal per tu.

L’objectiu principal era aprofundir el vincle interpersonal de la família. Per aconseguir-ho cada alumne triava a una persona amb la qual conviu i li feia una pregunta, Quina és la cançó que ha marcat la teva vida?

Per mitjà d’una entrevista l’alumne descobria el títol de la cançó i les motivacions de la persona entrevistada. Aquest era el punt de partida per continuar investigant i amb tot el material recollit fer-li un regal: una creació audiovisual ben personal i única.

Per a veure el detall del projecte visiteu el Site.

Ara us mostrem una tria d’aquests regals. Esperem que gaudiu tant com nosaltres en crear-los i veure’ls.