To be or not to be

El segon projecte lingüístic de 1r d’ESO

Comencem el tercer trimestre mirant enrere al projecte lingüístic del segon trimestre en el que els alumnes s’han vist involucrats en activitats relacionades amb el teatre, comparant la realitat actual i com era aquest món a l’època de la Reina Isabel I d’Anglaterra. Els alumnes han treballat aspectes d’interpretació, història i, especialment, la figura de William Shakespeare; la seva rellevància en el món de la literatura a nivell universal. Aquest projecte ha focalitzat l’ús de la llengua anglesa i tots els alumnes han aportat el seu granet de sorra per participar de l’obra “Hamlet, Prince of Denmark”.

Article del mateix projecte el curs passat amb els alumnes que ara fan 2n d’ESO.