Matriculació 2019/2020

El període de matriculació per a l’ensenyament secundari obligatori és:

• 1r d’ESO:  del 20 al 26 de juny de 2019.
  • 2n, 3r i 4t d’ESO: del 27 de juny al 3 de juliol de 2019.

Els alumnes de 1r d’ESO i els nous alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO han de demanar cita prèvia als telèfons 671.739.838 / 93.744.31.86.

La documentació que cal lliurar és:

Els alumnes d’ESO que han participat en el procés de preinscripció, tenen plaça assignada i estan pendents del resultat de l’avaluació de setembre, han de confirmar al centre, durant el període de matriculació, la seva voluntat de mantenir la plaça. Un cop feta l’avaluació, els alumnes que reuneixen els requisits acadèmics per matricular-se, ho han de fer durant el període extraordinari de matrícula de setembre.

Sol·licitud de transport escolar:

Les famílies dels alumnes que fan ús del transport obligatori (ESO), han d’emplenar la sol·licitud d’alumnes obligatoris de transport: http://www.ccmaresme.cat/servei.php?id=33, a la pàgina web del Consell Comarcal del Maresme.

D’altra banda, els qui vulguin fer ús del servei del transport escolar (Batxillerat) hauran d’omplir els models de sol·licitud i de domiciliació bancària, penjades en el banner “Sol·licituds Educació 2019/2020” de la pàgina web del Consell Comarcal del Maresme http://www.ccmaresme.cat/servei.php?id=33 i seguir les instruccions que s’indiquen en el formulari. A més a més de fer la sol·licitud on-linecal que s’imprimeixi i es porti a l’escola degudament signada, fins el 28 de juny.

Quotes i terminis de pagament per al curs 2019-20

Informació d’inici de curs per a les famílies

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ BATXILLERAT 2019/2020

RESOLUCIÓ EDU/452/2019, de 21 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2019-2020.