Matriculació curs 2022/2023

Matriculació ESO curs 2022/2023

El període de matriculació per a l’Ensenyament Secundari Obligatori és del 21 al 29 de juny.

Els alumnes admesos han de demanar cita prèvia per fer la matrícula i l’entrevista d’acollida inicial a través de la web de l’Institut de Sant Pol de Mar:

CITA PRÈVIA MATRÍCULA ESO 2022/2023

La documentació que cal lliurar és:

  • Targeta sanitària o equivalent (MUFACE).
  • Carnet de vacunacions on figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents.
  • DNI renovat o amb l’adreça nova, si no es va poder presentar amb la sol·licitud de preinscripció.

Un cop matriculats, des de la secretaria del centre us donaran les instruccions per a:

  • Abonar les quotes corresponents
  • Omplir i signar els fulls d’autoritzacions (a través del TPVEscola)
  • Omplir i signar el contracte educatiu (a través del TPVEscola)

Matriculació Batxillerat 2022-2023

Alumnes de 4t d’ESO de l’Institut de Sant Pol de Mar (han fet la tria a través del TPVEscola)

Els alumnes han de formalitzar la matrícula del 23 al 29 de juny, a través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i que han fet el pagament de la quota a través del TPVEscola. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Un cop matriculats, des de la secretaria del centre us donaran les instruccions per a omplir i signar els fulls d’autoritzacions (a través del TPVEscola).

Si és necessària la gestió presencial, cal demanar cita prèvia al telèfon 93.744.31.86 (de 9h a 13:30h).

Alumnes que han fet la sol·licitud electrònica (no estudien 4t d’ESO a l’Institut de Sant Pol)

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula del 23 al 29 de juny a través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat), confirmant la matrícula i enviant la documentació necessària i el comprovant del pagament de la quota. En aquest cas, el centre respondrà al correu, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Si és necessària la gestió presencial, cal demanar cita prèvia al telèfon 93.744.31.86 (de 9h a 13:30h).

La documentació que cal enviar és:

  • Documentació acreditativa del compliment dels requisits d’accés (títol d’ESO o equivalent).
  • Targeta sanitària o equivalent (MUFACE)
  • Carnet de vacunacions on figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents.
  • DNI de l’alumne/a i del pare/mare/tutor
  • Llibre de família

Un cop matriculats, des de la secretaria del centre us donaran les instruccions per a omplir i signar els fulls d’autoritzacions (a través del TPVEscola).

Alumnes de Batxillerat pendents de l’avaluació extraordinària

Els alumnes pendents de l’avaluació extraordinària de setembre han de confirmar la seva continuïtat al centre del 23 al 29 de juny, a través d’un correu electrònic a la bústia oficial de l’Institut de Sant Pol de Mar (a8073028@xtec.cat).

El període de matrícula extraordinària per als alumnes de Batxillerat pendents d’avaluació al setembre és del 5 al 7 de setembre, ambdós inclosos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>