Intercanvi amb Alemanya

El diari local de la conca del Ruhr, Ruhrnachrichten, ens venen a entrevistar a l’escola amb què fem el nostre intercanvi amb Alemanya. També ha vingut la regidora d’educació a l’ajuntament d’Olfen i el director de l’escola. Ha estat una benvinguda amb molt caliu, al fòrum de l’escola, en què ens han fet algunes fotos i ens han regalat uns clauers de peluix amb l’ase típica d’aquesta petita ciutat. Estem molt contents i agraïts.

Si voleu llegir la notícia completa i veure les fotos cal que doneu el vostre correu electrònic i us registreu a la seva pàgina; rebreu un correu amb l’enllaç per llegir la notícia completa.