Instruccions Setmana 9

Iniciem la 9a setmana de confinament. Una setmana més i una setmana menys per a poder-nos veure d’alguna manera o altra. Tots tenim moltes ganes de veure’ns i tornar al que era la normalitat.

El mail d’avui té moltes informacions importants. Us demanem que us les llegiu amb atenció. També us enviem la graella amb les tasques setmanals. I com sempre, ja sabeu que estem a la vostra disposició, per a qualsevol dubte o suggeriment podeu escriure als tutors o tutores

1. Informacions vàries

Viatge de final de curs de 4t d’ESO

Respecte al viatge a Berlin, Vueling té el vol cancel·lat i Vàlua ha procedit a sol·licitar el 100% de l’import avançat i iniciar els processos necessaris perquè així sigui. D’altra banda, l’allotjament ha informat a Vàlua que la reserva està en procés de devolució de l’import pagat; ara bé, no detalla quan faran aquest abonament.

Us demanem paciència, ja que s’estan fent tots els tràmits necessaris per intentar recuperar el màxim dels imports avançats, però la complexitat del moment, els diferents decrets aprovats a cada país al respecte i l’aturada general de l’economia, sobretot en allò que afecta a tots els agents turístics, fa que no es puguin garantir terminis de devolucions o si, per altra banda, els proveïdors podran oferir bonos en lloc de diners.

Devolució dels llibres socialitzats de 1r de Batxillerat a Iddink:

La devolució dels llibres d’enguany, donada la situació que tenim, no es farà presencialment. Les famílies rebreu una notificació de l’empresa Iddink informant-vos dels llibres que heu de tornar, i un codi per anar a qualsevol oficina de correus i fer-los la devolució totalment gratuïta.

Tria d’itineraris i optatives de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat:

El termini per a fer la tria d’itineraris i matèries optatives del curs vinent finalitzava el dia 17 de maig. Us preguem que ens retorneu el formulari tan aviat com us sigui possible per així poder-nos organitzar de cara al pròxim curs.

Per tal de mantenir-vos degudament informades i perquè ens pugueu indicar quines matèries vol cursar el vostre fill/a el curs 2020-2021, és molt important que les famílies de l’alumnat que el curs vinent faci 4t d’ESO, 1r o 2n de Batxillerat tingueu descarregada l’aplicació del mòbil de TPVEscola.

A més, si teniu més d’una fill/a a l’institut, cal que TOTS ELS USUARIS estiguin incorporats a l’app:

• Descarregueu l’app de TPVEscola al Google Play (Android) o Play Store (Iphone).

• Seleccioneu Sant Pol de Mar i Institut Sant Pol i incorporeu usuari i contrasenya de l’alumne/a que trobareu al final de la comunicació.

• Si teniu més d’un/a fill/a a l’institut, un cop introduït el primer usuari, aneu a Usuaris > Nou Usuari i incorporeu les dades. Un cop fet, podeu canviar d’usuari a Usuaris > Canvi d’usuari.

• Quan tingueu tots els usuaris incorporats, aneu a Les meves dades > Signatura i registreu una signatura per poder realitzar autoritzacions.

És important que sapigueu que s’ha de registrar una signatura per a cada fill/a. Verifiqueu també el vostre correu electrònic a l’apartat El meu Compte>Email

NOTA IMPORTANT: Les comunicacions de l’institut es rebran per correu electrònic i com avís a l’app de TPVEscola. Per tant, és important que reviseu si al vostre mòbil teniu activades les notificacions per l’aplicació TPVEscola a Configuració o Ajustaments del mòbil.

Un cop registrada la signatura, ja podeu omplir i enviar el full de tria d’itineraris, que trobareu a l’apartat “Missatges”.

2. Tasques setmanals del 18 al 22 de maig

Com sempre, restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.