Instruccions Setmana 6

Ja estem a la sisena setmana de confinament i sembla que a poc a poc anem veient un  final o si més no, sí que sembla que el confinament es va obrint i suavitzant.

Com cada dilluns us enviem la planificació de tasques que tenim previst per aquesta setmana. Recordeu que aquest divendres, 1 de maig (dia del treballador), i el proper dilluns 4 de maig (lliure disposició), són festius, per tant, no es faran classes per videotrucada i us enviarem les tasques de la setmana vinent, dimarts que ve.

1. TASQUES SETMANALS del 27 al 30 d’abril

2. SEGUIMENT ALUMNES

Cada setmana fem un seguiment de les tasques i l’evolució dels vostres fills. Els tutors tenen informació de com estan treballant i ja han anat fent trucades i videotrucades dels casos que s’ha considerat. Si teniu necessitat de saber com estan treballant els vostres fills i filles, ja sabeu que podeu posar-vos-hi en contacte.

3. ORIENTACIONS CLASSES VIRTUALS

Us tornem a enviar les orientacions per fer les classes virtuals, hem afegit el punt 7.

1. A l’inici de la classe, el docent passarà llista podent veure i escoltar a tothom.
  2. Tots haurem d’estar a la videoconferència amb la cara visible
  3. No està permès menjar mentre es fa classe
  4. S’ha de ser puntual a l’inici de les classes.
  5. Els micros han d’estar silenciats mentre no es digui el contrari perquè no hi hagi interferències o mala comunicació
  6. Hi ha d’haver un clima de respecte cap a la classe.
  7. No està permès realitzar captures de pantalla de les classes virtuals (quan hi apareguin persones), la distribució d’imatges sense consentiment està prohibida.

4. TELEGRAM: NOU CANAL DE COMUNICACIÓ

Tal com us vam anunciar la setmana passada, l’Institut ha obert un nou canal de comunicació amb la comunitat educativa. És a l’aplicació de missatgeria Telegram i porta el nom de “Institut Sant Pol“. L’objectiu és difondre notícies, continguts i informacions que siguin del vostre interès. Ja tenim penjades notícies de la setmana passada! Veureu com els alumnes de primer han treballat en el projecte “poesia eres tu”.

Per accedir i subscriure’t heu de disposar de l’aplicació Android o App Store.  El canal el trobareu al buscador de la mateixa aplicació o clicant a aquest enllaç https://t.me/institut_SantPol.

Podeu consultar més informació al web de Telegram

Com sempre, restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte i aclariment.