Instruccions setmana 10

Com ja sabeu pels mitjans de comunicació, la setmana passada va sortir les instruccions del desconfinament de les escoles i instituts. Com a Centre estem estudiant el document per concretar el nostre pla de contingència. Demà rebreu un correu i publicarem informació per a concretar les accions de reobertura del centre, estigueu atents.

Tasques setmanals del 25 al 29 de maig

Viatge de final de curs de 4t d’ESO:

Respecte al viatge a Berlin, l’agència de viatges Vàlua ens ha retornat l’import avançat a l’allotjament, i per tant properament farem la devolució de 57,22€ a cada família, a través del TPVEscola. Pel que fa al vol, continuem a l’espera de la devolució de la totalitat del pagament a Vueling.