Flying Free

Projecte lingüístic a 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO han dut a terme el projecte lingüístic Flying Free. Durant aquest projecte, els estudiants s’han hagut de posar a la pell d’agents de viatges i de publicistes per organitzar un circuit  i crear un anunci promocional.

El projecte va començar amb una xerrada telemàtica que ens va oferir en Xavier Catà de l’agència Valua travel. Després, ens vam endinsar en el món de la publicitat i vam aprendre conceptes com el naming, l’eslògan o el logotip. Partint d’uns requisits (pressupost, destinació, tipus de viatge…) els alumnes han dissenyat un itinerari i han elaborat un anunci promocional.

A continuació podeu veure el treball d’alguns grups.

Al segon quadrimestre ens endinsarem en el món dels còmics amb el projecte Ens il·lustrem.