Fira de l’Emprenedor

Ja estan obertes les inscripcions per a la Fira de l’Emprenedor!

Els alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura d’Economia i Emprenedoria preparar en el projecte de la Fira de l’Emprenedor, un esdeveniment que mostra les idees de negoci que han estat treballant els alumnes durant tot curs.

Per a realitzar el projecte, s’ha treballat amb més de trenta-cinc empreses de la Vallalta per a poder-la dur a terme gràcies a les seves aportacions i consells.

La Fira de l’Emprenedor tindrà lloc a la carpa del parc del litoral el dijous 26 de maig a les 18:00 h de la tarda. Durant l’esdeveniment podreu conèixer els projectes de negoci que han creat els alumnes i votar a quin d’ells hi invertiríeu. A més a més, s’oferirà un petit berenar saludable i hi haurà regals pels assistents.

No us ho perdeu! Per inscriure’s a la Fira de l’Emprenedor com assistent heu d’entrar en aquest enllaç, ja que comptem amb aforament limitat!

Per tal d’estar al dia de la Fira de l’Emprenedor, ens podeu seguir al compte d’Instagram @firaemprenedor. Qualsevol dubte també ens podeu enviar un correu a firaemprenedorsantpol@gmail.com.

Us hi esperem!