Fira de l’Emprenedor 2021

Els alumnes de 4 d’ESO de l’itinerari humanístic-social han estat organitzant la Fira de l’Emprenedor. Un esdeveniment que se celebrarà el dijous 27 de maig a l’envelat del Parc del Litoral.

Aquesta fira consisteix en una exposició de les idees de negoci que han realitzat els alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura d’Economia i Emprenedoria. En aquesta fira es podrà veure de primera mà les propostes d’empresa que els alumnes han estat treballant durant tot el curs.

A aquesta fira participen els alumnes a més de diverses empreses de la zona, els quals faran de jutges. A més a més, els visitants tindran l’oportunitat de participar activament a l’elecció de la idea de negoci guanyadora.

L’horari és el següent:

• Entrada a la carpa              18:00 – 18:15
  • Presentació de la fira         18:15 – 18:30
  • Mostra dels projectes       18:30 – 19:30
  • Recompte de vots           19:30 – 19:45
  • Cloenda                           19:45 – 20:00

Per més informació podeu visitar el seu compte d’Instagram @firaemprenedor

Si hi voleu assistir ompliu aquest formulari.