Comunitat pedagògica en relació

Us convidem a la presentació que farem avui d’un dels projectes del Servei Comunitari a la llar d’infants de Sant Pol, El Pi del Soldat.

L’objectiu principal del servei comunitari és garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Es planteja com un projecte transversal amb un tema comú per als 24 alumnes: participar de l’estudi de les possibilitats pedagògiques que poden oferir els espais exteriors de la Llar d’Infants entesos com a prolongació de l’espai interior durant tota la jornada dels infants a l’escola. Es tracta d’un projecte comunitari entre l’Institut de Sant Pol de Mar i la Llar d’infants en sinergia. La temàtica és comuna i transversal.