Problemes a l’Esprint 2019

Dimecres 20 de febrer, un grup d’alumnes de l’Institut de 1r i 2n d’ESO van participar en el concurs PROBLEMES A L’ESPRINT, posicionat-se en el lloc 14 de 175 equips de tot Catalunya.

El concurs consisteix a resoldre en grup 10 problemes de matemàtiques en el menor temps possible. En aquesta edició han participat 175 equips de 136 centres que han aplegat 3909 alumnes en total. Cal destacar que els nostres alumnes han aconseguit resoldre correctament la totalitat dels problemes en poc més de mitja hora, a més de fer un treball intensiu de matemàtiques, gaudir dels avantatges del treball cooperatiu i passar-s’ho molt bé. Felicitats!