Ens visita Cristina Riba, presentadora dels informatius de Tv3

La presentadora dels informatius cap de setmana de Tv3, Cristina Riba, ha fet una xerrada davant dels alumnes de 1r d’ESO on ha parlat de la seva experiència com a periodista i del funcionament dels mitjans en general i Tv3 en particular. Els alumnes han pogut escoltar la intervenció de la periodista i després li han pogut preguntar les seves inquietuds.

La xerrada, que s’ha fet a la sala Lasarte de l’Ajuntament de Sant Pol de Mar, forma part del projecte lingüístic Darrere la notícia. Durant tres setmanes els estudiants han estat treballant gèneres periodístics com la notícia, l’entrevista i la carta al director per fer una revista digital.