El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.
Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
I ara toca renovar càrrecs!
Les candidatures es poden presentar fins al dia 10 de novembre, i es publicaran al tauler d’anuncis del centre el dia 14 de novembre.
Cal renovar
- 3 representants del Professorat
- 1 representant de les Famílies
- 1 representant de l’Alumnat
- 1 representant del PAS
Les dates de les votacions són
- Professorat: dimecres 22 de novembre, de 15:15h a 15:45h, a Administració
- Famílies: dimecres, 22 de novembre, de 15:30h a 18:30, a la Sala de l’AFA
- Alumnat: dijous 23 de novembre, de 8h a 12:40h
- PAS: dimecres, 22 de novembre, a les 15h, a Administració
Podeu consultar més informació sobre funcions, funcionament, composició… a la web del Departament d’Educació.