Una immersió en l’èpica: El projecte de teatre sobre Les Troianes

L’alumnat de 1r d’ESO aquesta setmana està immers en un fascinant viatge amb el projecte de teatre sobre Les Troianes. Aquesta obra clàssica de l’antiga Grècia està sent una font d’inspiració per als nostres joves actors i actrius, i una oportunitat per explorar temes universals com la guerra, la pèrdua i la resiliència.

En aquest projecte, basat en el treball en equip i la col·laboració, no només posen en pràctica les seves habilitats artístiques, sinó que també està servint per aprofundir en el seu coneixement i comprensió de la literatura clàssica i la història, tot analitzant els seus temes profunds i les seves implicacions contemporànies.

El resultat final serà una obra de teatre vibrant i emotiva que donarà a conèixer el talent, la dedicació i la passió dels nostres alumnes. Això serà la setmana que ve, a l’Espai Jove La Fontana. Ja frisem per veure la representació!

Fotos del projecte