2n CFGM VISITA UNA INSTAL·LACIÓ FOTOVOLTAICA

El passat divendres 26 de setembre l’alumnat de segon curs del cicle formatiu INSTAL.LACIONS ELÈCTRIQUES I AUTOMÀTIQUES va fer una visita a la instal·lació solar fotovoltaica situada a la façana de l’empresa taurus d’Oliana.

La particularitat d’aquesta instal·lació és que ha estat feta per part de l’alumnat de segon del passat curs 2024/25 durant el seu període de pràctiques en empresa.

Durant la visita han pogut aprendre conceptes com potència màxima instal·lada, influència de l’orientació i la inclinació de les plaques solars i afectació de les ombres, entre altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>