Bon Nadal, bones festes i feliç any 2022!

Benvolgudes famílies,

Avui hem celebrat la jornada de Nadal, l’alumnat ha pogut gaudir de diverses activitats diferents a les del dia a dia (xocolatada, amic invisible, sortida fotogràfica pel poble, premis del concurs de Nadal…). Volem agrair la col·laboració i implicació de l’AMPA.

Us volem desitjar bon Nadal, molt bones festes i un feliç 2022 amb la postal guanyadora del 8è concurs del centre realitzada per Aroa Nevado Bravo, de 1r ESO D, també teniu a l’enllaç unes fotografies de la jornada:

Tió Led 1r ESO

L’alumnat de 1r d’ESO, a la matèria de tecnologia ha fet un tió led.

Partint dels talls que han fet a un tronc, han elaborat un tió amb iman per posar a algun element metàl·lic, que porta incorporada una pila amb un led. Podeu veure les imatges dels quatre grups amb els tions al següent enllaç:

Sortida 1r ESO. Educació física, el pi tallat

Durant aquesta setmana, del 13-17 de desembre de 2021, l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat una sortida de senderisme al Pi Tallat, el punt més alt del terme municipal de Sant Andreu de la Barca.

Aquesta sortida forma part de la unitat didàctica d’”Ens posem en forma” de la matèria d’Educació Física, alhora aprofitarem per anar a cercar el Tió per fer el Mannequin Challenge de Nadal.  A continuació podeu veure la ruta que realitzarem i també algunes fotografies:

Premi concurs cartells pel Dia Mundial de la Sida

Aquest matí, 14 de desembre de 2021, l’alumna del nostre institut:

• Lola García Torrelles

Ha rebut, de mans d’Ana Alba Aguliera, alcaldessa de Sant Andreu de la Barca, el premi per haver guanyat el Concurs de cartells pel Dia Mundial de la Sida.

Ens alegrem moltíssim. La nostra enhorabona per l’excel·lent treball gràfic i pel premi obtingut!

Torneig de bàsquet al pati, 1r trimestre’21-22

Durant el primer trimestre hem realitzat un torneig de bàsquet a l’hora del Pati, on han parricipat alumnes de primer i segon d’ESO per a promocionar l’activitat física entre l’alumnat.

Felicitem a tots els participants, inclòs l’equip guanyador, format per: Mohamed Rakrakki, Júlia García, Álex Fontana, Hugo Nieto, Oriol Santos, Alejandro Novoa, Yahya Aaouat.

Reunió viatge 4t ESO

Ahir, 1 de desembre, vam fer la reunió amb l’empresa Guiding i les famílies de 4t d’ESO per parlar del viatge de fi de curs a Berlín que està programat pels dies 3,4,5 i 6 d’abril de 2022.

Us adjuntem la presentació de la reunió perquè pugueu consultar els diferents temes dels que vam parlar: