Concurs de portes de Nadal

Durant aquests últims dies l’alumnat ha decorat les portes de les seves aules amb motius nadalencs.

A primer d’ESO la temàtica que han escollit han estat els bons desitjos i han elaborat un calendari d’advent, a segon d’ESO han dissenyat unes portes amb els personatges típics d’aquestes festes, a tercer d’ESO han triat el món del còmic per guarnir les portes i finalment a quart d’ESO les han ambientat en la ciutat de Londres.

Educació viària 1r ESO

Durant aquesta setmana la policia local de Sant Andreu de la Barca, realitza unes xerrades d’educació viària als grups de 1r d’ESO.

Aquestes xerrades van orientades a transmetre coneixements vinculats a la seguretat viària, posant el focus en la prevenció i la responsabilitat.

Sortida 3r ESO, Fundació Alícia

L’alumnat de 3r d’ESO ha anat a Sant Fruitos de Bages a fer duess acitvitats: fenòmens a la carta a la Fundació Alícia i visita al monastrir Sant Benet.

Activitats relacionades amb les asignaturas de ciències naturals i ciències socials.

L’objectiu és apropar l’alumnat als fenòmens culinaris des d’un punt de vista científic; conèixer la història social de l’edat mitjana del monestir i l’entorn del Món St. Benet.

Encants de moda

El 22 de desembre l’alumnat d’economia,  que estem compromesos amb l’estalvi i la protecció del Medi Ambient, farem uns Encants de Moda. (Vendrem peces de vestir).

Vine a veure’ns!!! Per pocs diners podràs trobar autèntiques gangues.