SANT JORDI 2019

Enguany per celebrar la diada de Sant Jordi el nostre institut ha posat parada al Passeig Ciutat de Girona de SALT on els alumnes d’Emprenedoria de 3r d’ESO, els alumnes de 4t d’ESO i els de CFGM de Comerç han venut roses, llibres i objectes diversos que han confeccionat als seus tallers. Agraïm a l’AMPA el seu suport i la seva dedicació per haver estat també a la parada durant tota la jornada.

Dins del l’institut es van entregar els premis literaris en les quatre llengües impartides al nostre centre i també els premis d’arts plàstiques. Hi ha hagut quinze alumnes premiats i deu finalistes.  A continuació teniu el palmarès i les fotografies dels premiats. Moltes gràcies a tot l’alumnat que va participar amb els seus escrits i dibuixos!

Primer premi català:

1r ESO Emma Viladomat

2n ESO Laia Palahí

3r ESO Júlia García

4t ESO Iman Benkal

AA: Mahamadou Gumaneh

Primer premi castellà:

1r ESO Martí Homs

2n ESO Ona Malo

3r ESO Ekhine Espinosa

4t ESO Amal Boughassal

Primer premi anglès: