SALTALENT 2022
Avui, dijous 24, coincidint amb el dijous gras, tot l’alumnat del centre ha participat en la segona edició del Saltalent de l’Institut Salvador Sunyer, al Teatre de Salt. Allà han realitzat balls treballant durant setmanes a la matèria d’Educació Física. Ha estat un gran espectacle!!!! Pròximament tindrem el vídeo de les actuacions i els guanyadors de cada curs.





