UAP22 UN MÓN NOU

Aquest divendres 18 de febrer, alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre institut han participat en l’espectacle de la UAP22 Un món nou, al Teatre Municipal de Girona. En aquesta catorzena edició han participat un total de 33 instituts de la Província de Girona amb 1080 alumnes.
Ha estat una gran experiència, amb molts assajos, treball, nervis i finalment la recompensa de la representació davant d’un públic entregat.

Agrair l’esforç i dedicació del professorat de música i teatre de primer cicle del nostre institut per la gran feina realitzada.

Podeu veure alguns fragments amb vídeo de la seva actuació en els següents enllaços. ENLLAÇ 1, ENLLAÇ 2, ENLLAÇ 3, ENLLAÇ 4

Proximament podreu veure l’espectacle sencer a la pàgina de la UAP.

Més informació: Diari de Girona