TALLER DE LA INVESTIGACIÓ DE LA VACUNA DEL VIH. 4t D’ESO
L’alumnat de l’optativa de Biologia i Geologia de 4t d’ESO, el passat divendres 04 de març de 2022, vam anar al CaixaForum de Girona a participar en un Taller actiu sobre la Investigació de la vacuna del VIH. Vam poder experimentar amb les eines i materials propis d’un laboratori d’investigació professional. Ens ho vam passar […]
TALLER DE LA INVESTIGACIÓ DE LA VACUNA DEL VIH. 4t D’ESO Llegeix més »


