XERRADA SOBRE ESPORT I GÈNERE. 2n D’ESO
Els dies 14 i 18 de març, l’alumnat de 2n d’ESO va gaudir de la xerrada sobre ‘Esport i gènere’ realitzada per l’Olga Praderas del Consell Esportiu del Gironès (CEG). En aquest espai de debat, l’alumnat va tractar temes d’actualitat relacionats amb l’esport femení i els mitjans de comunicació. Va ser una jornada enriquidora per […]
XERRADA SOBRE ESPORT I GÈNERE. 2n D’ESO Llegeix més »




