TROBADA DE MEDIADORS A LA PINEDA

El passat 6 d’abril  es va fer una sortida a la Pineda amb els alumnes mediadors del nostre centre. Va ser  una sortida molt xula, on els nostres alumnes van poder gaudir d’una estona a l’aire lliure intercanviant experiències com a mediadors del centre.

La sortida va durar 1.5 h. Es va donar la benvinguda als alumnes mediadors de 1r dESO que tot just s’estrenen com a mediadors. També vam acomiadar als alumnes de 4t que durant aquests 4 anys han estat mediadors i han fet molt bona feina. Vam treballar en la dinàmica del cercle,  contestant a les següents preguntes: quina nota posaries a la convivència del nostre centre? quins tipus de conflictes hi han al nostre institut? Es resolen aquests conflictes de manera efectiva? quines són les propostes de millora que aportaríeu per a la millora de la convivència del centre?

Per grupets vam contestar a aquestes preguntes. La posada en comú va ser molt enriquidora i cada alumne va poder aportar la seva experiència com a mediador . Cal destacar que estem aprovats en la convivència amb un 6.5 de mitjana!

Després vam fer jocs de confiança entre els pins …ens haguéssim quedat molta més estona! però havíem de tornar a classes!

Segur que tornarem a repetir…convidant fins i tot a alumnes mediadors d’altres centres.

IMG_20180411_162706_721

IMG_20180406_122828