Visita de l’escriptora M. Carmen Roca

El passat 15 de desembre els alumnes de 2n d’ESO van poder gaudir de la xerrada feta per l’escriptora M. Carmen Roca, autora del llibre Sense Filtres.

Aquesta lectura ha estat llegida i treballada a classe al llarg d’aquest trimestre a l’assignatura de llengua i literatura catalana.

La xerrada va ser molt interessant i profitosa per als alumnes, van fer-li moltes preguntes i van passar una estona molt agradable.

Aquestes activitats són petites píndoles de cultura que ajuden a fer créixer els nostres adolescents.