Visita a l’Entorn d’aprenentatge de Tremp

L’alumnat de 4t que cursa l’optativa de Biologia i Geologia i Física i Química ha fet una estada a l’Entorn d’aprenentatge de Tremp

Els dies 12, 13 i 14 d’abril, l’alumnat que cursa com a optativa Biologia i Geologia i Física i Química han gaudit de les activitats de l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp. Les activitats han estat de caire paleontològic (han vist petjades de dinosaures), de caire tecnològic (han visitat la central hidroelèctrica de Talarn i han visitat el Castell de Mur i la col·legiata de Santa Maria de Mur, d’estil romànic.
L’alumnat ha participat molt positivament en totes les activitats. El professorat acompanyant, felicitem a l’alumnat per la seva implicació i la seva bona actitud.