Viatge a Argelès-sur-mer i Collioure

El dijous 3 de març els alumnes que cursen llengua francesa a 3r d’ESO van viatjar a Argelès-sur-mer i a Collioure. El recorregut per ambdues ciutats va ser molt interessant des del punt de vista històric i cultural. A Collioure, els alumnes van anar a retre homenatge a la tomba d’Antonio Machado i van fer una visita guiada al Castell Reial. A més, ens va acompanyar un temps magnífic, que va animar alguns alumnes a fer el primer bany de l’any. Altres van caminar pel passeig marítim menjant una crêpe mentre descobrien algunes de les obres del fauvisme que decoren els murs del carrer davant del mar, o van perdre’s pels carrerons per descobrir l’artesania i els queviures típics de Collioure.