Un treball de síntesi connectat al poble

L’alumnat de 1r d’ESO, durant el treball de síntesi “Connectat al poble” que va tenir lloc la setmana del 8 al 12 d’abril, va fer unes sortides culturals per tal de conèixer en profunditat la població de Palau-solità i Plegamans, la seva història actual i la del passat, el desenvolupament de la indústria i l’agricultura i l’aprenentatge d’un model de vida respectuós amb el medi ambient. També van poder conèixer, de la mà de les alumnes de Batxillerat que són membres del Club d’Hoquei patins d’aquesta vila, les normes d’aquest joc, i van poder fer unes sessions pràctiques.

En conclusió, els alumnes van gaudir d’aquest treball cooperatiu i al mateix temps van poder ampliar els seus coneixements sobre la vila.