Tasques de manteniment a càrrec del PFI

Durant el curs els alumnes del PFI Auxiliar de muntatges d’instal·lacions elèctriques d’aigua i gas han dut a terme tasques de manteniment al centre Ramon Casas i Carbó.

Algunes de les tasques han estat, netejar, polir i envernissar les taules de pícnic del pati.

D’altra banda, els alumnes han col·laborat pintant diferents blocs de formigó de la tanca del pati, per tal de definir els números d’aula on se situaran les persones en cas de simulacre d’incendis.

També han col·laborat en el muntatge de dos armaris pels diferents espais, com l’aula de música o la sala de psicopedagogia.

Hem aprofitat aquesta tasca per tractar diferents mòduls, com per exemple Estratègies i Eines Matemàtiques o també el Projecte Integrat i Prevenció de riscos laborals.