Taller de Poliedres

Els alumnes de 2n d’ESO de l’institut han començat amb èxit el Taller de Poliedres. Cada alumne ha d’escollir un dels poliedres estudiats a classe en aquest darrer trimestre, amb els quals han treballat la geometria, i amb la tècnica PLOT el munten, decoren i estudien les seves característiques (número de cares, arestes, àrea, volum, etc.). Aquesta tècnica utilitza gomes en comptes de cola i fa que el resultat sigui molt bonic, com podeu veure a les fotografies. Durant les darreres classes del curs, els alumnes de 2n d’ESO han gaudit d’aquest taller, fent les matemàtiques manipulables i engrescadores.