Sant Jordi a la Residència de gent gran

L’alumnat de quart d’ESO va participar en un recital de poesia amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi davant d’una cinquantena d’avis i àvies de Residencial Palacent el dimecres 19 d’abril.

Els alumnes llegiren poemes de Verdaguer, Maragall, Espriu, Salvà, Leveroni, Casaldàliga, Bécquer, Machado i Neruda, entre d’altres, i també textos propis inspirats en l’art, la naturalesa i la filosofia. Els residents escoltaren amb molta atenció la lectura dels joves i agraïren amb entusiasme la seva participació en el recital.