Portes guarnides homenatjant dones rellevants

Els alumnes de l’ESO decoren les portes de les seves aules per posar en relleu la figura de la dona en diferents disciplines. Durant aquestes últimes setmanes, els alumnes dels diferents nivells de l’ESO han estat guarnint les portes de les seves aules amb diferents temàtiques relacionades amb la dona:

Així, en el cas dels primers nivells de l’ESO (1r i 2n) els alumnes han guarnit les portes amb temàtiques variades relacionades amb dones activistes o de rellevància. Pel que fa a 3r d’ESO, els alumnes han guarnit les portes amb dones científiques aprofitant la setmana de la dona a la ciència. Els alumnes de 4t de l’ESO, aprofitant que estem estudiant la Generació del 98, han fet una petita recerca sobre el paper de la dona en la societat d’aquesta època.

Els resultats han estat sorprenents i enriquidors, han conegut entre d’altres a Clara Campoamor (advocada i política que va defensar la igualtat dels drets de la dona) o Alfonsina Storni (poetessa argentina, en els seus versos reivindica la llibertat de la dona).