Poemes i cançons per a la gent gran

Una cinquantena d’avis i àvies de Residencial Palau gaudiren amb la lectura de poemes i cançons protagonitzada pels alumnes d’optativa Filosofia de quart d’ESO el dimecres 14 de desembre. Els joves llegiren poesies de Josep Carner, Pere Casaldàliga, Joan Maragall, Miquel Martí i Pol, Joana Raspall, Jacint Verdaguer, Juan Ramon Jiménez, Luis Rosales, Lope de Vega i Joan de la Creu, entre d’altres.

L’alumne Lara Arranz va oferir tres peces musicals al piano i va acompanyar la part final de la sessió celebrada a la sala d’actes amb la cantada de les tradicionals cançons de Nadal. L’acte va finalitzar amb el lliurament de postals nadalenques realitzades per l’alumnat de primer d’ESO dirigit pel professor Fernando Martinez.