Padrins i fillols

La setmana pasada, els alumnes de 1r i 3r d’ESO vam iniciar el projecte que fem cada any al Ramon Casas de “Padrins i fillols”. Els padrins són els alumnes de 3r i els fillols els nouvinguts de primer.

Ens veiem un cop cada trimestre i intercanviem opinions, idees, experiències…. La primera trobada va servir per conèixer-nos mútuament i saber els nostres gustos.

Les coordinadores de nivell són les encarregades de formar les parelles, ja que nosaltres no ens coneixem.

L’objectiu és que els de tercer guiin els alumnes que són nous a l’institut. Esperem que aquest projecte ajudi a la bona comunicació entre tots els cursos.

Adam Ali Shah Zabala, El periodista aficionat.