Noves optatives en anglès a 1r i 2n d’ESO

Les noves optatives de primer i segon són en anglès i les imparteixen dos professors/es cadascuna.

Una d’elles és la del Jaume i l’Agnès, anomenada “School of rock”, que explica la música rock des dels esclaus fins als anys 80. L’Agnès fa el tema de la història i el Jaume la part visual, amb l’objectiu que els alumnes facin els seus propis videoclips amb una cançó de rock.

Després tenim “Another world is possible”,  amb l’Aroa i la Cristina. El dimarts tres d’octubre van venir dos membres de la ONG Abaraca, que els van explicar moltes coses que falten a molts nens i com és la vida de diferent i de difícil a l’Àfrica o altres llocs del món.

A segon, la Patrícia i l’Andrea fan “Game of Maths”, optativa on fan matemàtiques en anglès.

També hi ha l’optativa de la Rosa, el Toni i l’Albert, que es diu “Reciclajoc”, on fan jocs artesanals amb coses reciclades. De pas juguen amb les joguines i mentrestant van aprenent anglès.

Per últim, el Manel i el Diego fan “Robòtica”.

Redacció: Ona Mayor (El periodista aficionat)