“No solo duelen los golpes”

El passat dimarts 8 de novembre els alumnes de 3r de l’ESO vam anar a veure una obra de teatre anomenada No solo duelen los golpes”. Aquesta funció està representada per la Pamela Palenciano i ens explica un relat autobiogràfic.

Palenciano és una monologuista, activista feminista i comunicadora de Jaén, que va patir violència a la seva primera relació sentimental. Aquesta es va tornar violenta durant els sis anys que va durar.

Va començar a fer aquest monòleg perquè creia que aquestes edats (la adolescència) és important reflexionar sobre aquests temes i parlar-ne.

El nostre centre ja porta uns quants anys assistint a aquest monòleg al Teatre de la Vila i ha ajudat a que els alumnes ens aproximem a aquesta problemàtica i puguem encarar-la amb més eines.

Marta Torres, Jana Santos i Maria Serra, El Periodista aficionat.