“No solo duelen los golpes”, de Pamela Palenciano, al teatre de la vila

Els dies 7 i 8 d’octubre els alumnes de 3r d’ESO han anat al teatre del municipi a veure el monòleg de Pamela Palenciano anomenat No solo duelen los golpes.

Palenciano és una monologuista, comunicadora i activista feminista, reconeguda internacionalment, que ens regala un relat autobiogràfic sobre la violència de gènere d’una manera molt propera, fent ús de l’humor i la ironia per parlar d’un tema força dur, i aconseguint emocionar i remoure el públic.

El monòleg acaba amb un espai on l’alumnat pot fer les preguntes que consideri a Palenciano. Ella els atén amb tendresa i molt d’afecte.

Volem agrair a l’ajuntament de Palau-solità i Plegamans, concretament a les regidories de Cultura i Feminisme i polítiques LGTBIQ*, que ens hagin ofert la possibilitat de gaudir d’aquesta obra, que ens ha fet reflexionar a tots i totes.