Narració oral a càrrec d’Iris Marrot

L’alumnat de 1r d’ESO ha gaudit d’una sessió protagonitzada per l’actriu Iris Marrot. L’Iris ha protagonitzat la narració oral de contes i llegendes de diferents països. En acabar, ha compartit consells amb l’alumnat sobre les tècniques de l’expressió oral.

Han estat unes sessions molt enriquidores que han captivat l’alumnat. L’alumnat ha experimentat de primera mà els elements que han treballat durant el curs, els quals són presents durant la narració oral: gestualitat, volum, velocitat, entonació, dicció i l’ús de les pauses o silencis.

Gràcies a l’AMPA per subvencionar la realització d’aquesta activitat, la qual ens permetrà millorar l’adquisició de recursos i estratègies per a la comunicació i expressió oral.